poniedziałek, 12 listopada 2012

Lovely, Magnetic You, Terra Cotta Eye Shadows nr 5.

   Startuję zatem z pierwszą recenzją, lekko jeszcze niedopracowaną, ale trzeba się wprawiać.


   Zaprezentowana paletka pochodzi z kolekcji dostępnej w Rossmannach od wakacji aż do dziś, więc jak na limitkę nie ma większych problemów z zakupem. Ja sama jednak szukałam swojej dość długo, bo w ulotce została oznaczona jako nr 3. Łączna waga cieni to 4 gramy. Aplikator jest krótki, ale jednak dość dobrze wykonany, da się go używać, co widać na zdjęciu ;) Opakowanie jest zupełnie przeciętne, ale ma dobry zatrzask. Cena korzystna - około 11 zł.
   Każdy z cieni zawiera w sobie sporo srebrnych drobinek, które lubią się obsypywać. W sumie jestem jednak pozytywnie zaskoczona, bo o ile podwójne cienie matowe z Wibo (a to w końcu bliźniacza marka) były zupełnym niewypałem nawet z bazą, to Terra Cotta na bazie 'I love Stage' z Essence (która nie jest szczerze mówiąc jedną z najlepszych) trzyma się dobrych kilka godzin. Gorzej jest bez bazy - wytrzymuje znacznie krócej. Dokładniejszy czas mogę sprawdzić na życzenie.
   Kolory na powiekach są takie jak w opakowaniu, żaden z cieni nie wykazuje oporu i nie jest twardy jak kamień. Moimi faworytami są brąz i zieleń - to żywe, ciepłe odcienie. Pigmentacja wszystkich jest średnia, trzeba trochę się namachać, by pokryć powiekę bez prześwitów (mi zadanie utrudnia pieprzyk).
   ...a przykładowego makijażu nie będzie, bo z aparatem nie dogadałam się jeszcze, by robił ładne zdjęcia z niezjedzonymi kolorami, wybaczcie. Negocjuję z nim.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo, bardzo cieszę się z każdego komentarza, bo to pokazuje, że warto pisać dla Was :) nie trzeba się reklamować w postach, gdyż linki do blogów znajdę w Waszych profilach, spokojnie :) i nie lubię spamu, niestety.