sobota, 11 maja 2013

Offtopic: neonowa biżuteria itede.

   Cięższa część matur już za mną, więc korzystam z okazji i piszę. Idzie jak na razie w miarę dobrze. Na osłodzenie ewentualnych niepowodzeń nabyłam sobie to i owo:



   W Housie trwa promocja biżuteryjna 'kup 1, za drugie (tańsze) zapłać złotówkę', a że na jedno i drugie się czaiłam (szczególnie na naszyjnik), to długo się nie zastanawiałam. Tak, wiem, neony są tandetne. Who cares, uwielbiam je :D 
Czytam Wasze blogi, mimo iż nie komentuję ostatnio, bo wszystko jest na szybko. Niemniej, dziękuję Wam za wsparcie. :) a neonki lubicie?

6 komentarzy:

  1. o, bransoletka super! :-) lubicie, lubicie :-D portki mam neonowo różowe ;-)
    trzymam kciuki cały czas, wiadomo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wygląda na to, że trzymanie kciuków pomogło, choć zobaczymy ostatecznie w czerwcu :))

      Usuń
  2. naszyjnik mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak matury?!

    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo, bardzo cieszę się z każdego komentarza, bo to pokazuje, że warto pisać dla Was :) nie trzeba się reklamować w postach, gdyż linki do blogów znajdę w Waszych profilach, spokojnie :) i nie lubię spamu, niestety.